todaaay!

Tjoo!

Kom precis hem från gvik, var där tsm med älsklingen och några till. Tänk va mycket folk de kan vara på ett och samma ställe när de är så fint väder haha, då är alla samlade :p. Men de är skönt att kunna svalka sig lite när de är fint väder, fast jag är världens badkruka! haha hatar att bada men de kan ju vara skönt i bland. I morse drog jag till jobbet, började kl halv 10 o drog därifrån kl halv 3. Det är verkligen en plåga att behöva jobba i de här vädret man får lixom ren panik! haha..

I helgen var jag i skara sommarland med familjen och Mazen. Vi sov i tält där o sådär, de var riktgit mysigt. Känns lite som att man har vuxit ifrån de där men de är ju ändå kul när de är såhär bra väder då man kan bada o göra alla vatten aktiviteter :D

Ikväll ska jag träffa Anna, eller hon är på väg hit nu. Vi ska nog bara tare lugnt o prata lite oså. Sen så kommer nog Mazen hit och sover här med mig:)

Vad ska ni göra ikväll? :)

<3


föresten va tycker ni om min nya kisse :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0