Söndag 21/6

Heej!

Hur är det med er allihopa? :) med mig är de helt okej, för skönt med lov nu och allt. HAr varit hemma i snart en vecka men har inte haft någon lust alls med att sitta vid datorn, men nu har jag fått lite kommentarer om tt jag måste uppdatera haha. Har ju som sagt varit i Tjeckien och tävlat EM. OCh nu är ADDICTION den 11e bästa gruppen i hela EUROPA! Det duger tycker vi haha men vi ville ju såklart komma på en bätrre placering. Slog ut över hälften av alla grupper. Vi är så otroligt nöjda med hur vi dansade och vi har aldrig haft så kul! :D haha men till själva landet och staden vet jag nog inte om jag vill tillbaka till, usch för killarna/ gubbarna som bor där borta!!! haha de stod nedanför vårt fönster och skrek, ne inget för oss tjejer va! ;D men vi hade nen rolig resa tsm, och bilder kmr!

De har även hunnity varit midsommar, som jag firade tsm med min älskling, anna o fler. Vi var hemma hos mazen och hade lite trevligt, vart väldigt mycket folk till slut men kul hade vi ju iaf, eller hur anna?;) hahah. :D

Har sovit hos älsklingen sen i torsdags eftersom han varit ensam hemma så de har varit rätt nice..

Ne nu ska jag in i duschen och kanske träffa anna och grilla lite oså, vi fåår väl se va som styrs imorn blire iaf jobb.

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0