Äntligen hemma igen

Oj nu är jag äntligen hemma igen. Börjar känna av över ansträgning i mina benhinnor. Det brukar kännas i slutet av terminerna men nu har ju inte ens våra tävlingar börjat än så hoppas de blir bättre.

Paren kommer bli bra den också börjar sitta bättre och bättre nu. Kursdansen var jag inte med på helt ut satt och kollade lite också eftersom jag har så ont i både ben o hals. Har ju ingen röst kvar sen igår också haha .

Nu måste jag duscha och läsa ut min bok som vi skulle läst ut till efter sportlovet. Fast jag hade inte ens lånat en då eftersom jag var så sjuk innan lovet.

Skriver innan jag lägger mig..
Ha en bra kväll pusss!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

hoppas du har haft en underbar helg :)

2009-03-01 @ 21:40:38
URL: http://demode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0