Arg och irriterad

Jag är så himla arg och irriterad. Det är såhär att varje fredag brukar vårarn tävlingsförening eller vad man nu ska kalla det ÖHC vara uppe på dansskolan från 5-7. Och förra fredagen var det en lagledare en som har hand om oss tävlingsdansare asså, glömt och stänga en dörr och släcka en lampa. Så dom som äger dansskolan har stängt av oss allihopa därifrån? Alla tävlingsdansare som lixom har tävling nästa helg. Tycker det är så sjukt dåligt. Har sån himla stor lust att bara byta dansskola.

Så nu idag ska vi vara på Engelbrekt skolan och träna i världens minsta sal. Hörde tidigare idag att vi kmr att vara ca70 dansare i den här lilla spegelsalen. Det är helt sjukt! Är väldigt arg och irriterad över att dom stänger av deras dansare så att vi inte kan träna. Det är ändå vi som gör reklam för dansskolan på tävlingar!

Ne, nu ska jag kolla bussen måste ta och lunga ner mig lite!
Hörs sen! ♥


(Jag och Pernilla från en danstävling)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0