Det är inte alltid man kan allt..

Så nu har jag tränat klart Gabbi och Carro dom var lika sura på mig som vanligt känns de som. Jag har fått utskällningar av Gabbi ett par gånger idag och hon av mig. Men hon tror alltid att hon ska kunna allt jag lär henne, att hon aldrig ska behöva ta utmaningar men så funkar det ju inte. Man kan ju inte alltid vara bäst heller. Men iaf så är det skönt för nu har jag resten av kvällen ledig och ska kanske träffa baby en stund. Men han kommer nog senare isåfall, så länge ska jag kolla på efterlyst.

Imorn bilr en rätt stressig dag känns de som. Först blir det skolan igen. Gustavsvik med klassen på idrotten, direkt därifrån till han som syr mina och Pernillas parkläder för och se hur det går. Sen ska vi försöka hinna iväg till träningen som är i vivalla till kl 7. Sen vidare hem till mig där vi ska ha en liten myskväll då Pernilla ska sova här oxå. Så det blir väl en liten pepp kväll för oss eftersom vi inte är så jätte taggade inför tävlingen på lördag. Känns som vi inte fått tillräckligt med träning tillsammans eftersom jag först inte tränade pga min benhinnor sen när jag skulle sätta igång igen vart jag ju såhär sjuk. Det känns inte helt okej nu men vi får köra bara för att ha kul ! :)

Men jag skriver ett inlägg till sen innan jag lägger mig iaf.
PUSSSS


Kommentarer
Postat av: lalalalouise.blogg.se

jag vill också han mys kväll :)

2009-03-11 @ 21:12:40
Postat av: Anonym

sv. jaa eller hur :) men haft en bra dag då?

2009-03-11 @ 21:25:21
URL: http://lindblommalin.blogg.se/
Postat av: ` iѕαвeℓℓα - bloggkritik när den är som bäst.

sv: hehe ;)

2009-03-11 @ 21:30:36
URL: http://Http://szerafia.blogg.se
Postat av: emelie

sv: jåååå =D

2009-03-11 @ 21:54:35
URL: http://emeeliegustavsson.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-11 @ 22:24:00
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: lalalalouise.blogg.se

ja jag menar med tjejerna :), jag sitter bara hemma och pluggar annars :O

2009-03-12 @ 17:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0