Det var underbara tider

Ja, jag gick in på min gamla lunar igår natt när baby kom hit och då hittade vi en massa gamla bilder på oss! Dom är tagna för typ 5-3år sen där emellan. Haha det är så himla kul och se va liten man var och faktist fjortis man var. Och så tänker man tillbaka på hur kul man hade och hur skönt det var att vara liten.. Nu tänkte jag dela med mig lite av några bilder så skratta på för det har iaf jag gjort hah. Här kommer det!! :D


Här är en bild från skolavslutningen i 5an tror jag


<3


Innan ett tivoli för flera år sen


Skolavslutningen i 6an kanske det kan vara haha så man såg ut ;)


Älsklingen som yngre, kanske 13-14år.


Så liten o söt! hah


Första pussbilden kan till och med vara så att den här är 6år gammal!<3


Och här har ni mig för lite över 2år sen.


Alla har haft sina fjortis år haha!


Japp fjortisbilder vare ! hahah




Kommentarer
Postat av: Anonym

du är ju fotfaande fjotis ;)

2009-03-11 @ 22:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0