EM i Tjeckien

Äntligen hemma. Har farit runt hela dagen känns de som. Slutade skolan vid 11 och då åkte jag direkt hem och somnade, som vanligt. Vaknade av att älsklingen ringde mig och ville ses så vi drog iväg och käkade på max innan min träning lite mysigt och nyttigt sådär!

Väl på träningen så gjorde vi ingenting haha satt bara och pratade mass. Och jag glömde nämna igår att Addiction också är uttagna till EM i juni. Och vi satt och pratade och kom fram till att om alla får så åker vi. Vi har inget att förlora på det så nu känner jag mig skit taggad. Fatta att åka på EM i Tjeckien i sommar. Hoppas bara att alla får oså..

Nu ringde M precis och ska kanske komma hit så blir väl att hoppa in i duschen innan de och så får vi hoppas att han orkar ta sig hit :D.

Godnatt allihopa.
PUSSSS!


Kommentarer
Postat av: wiktoria

SÅ JÄVLA KUUUL :D<3

2009-03-26 @ 22:35:06
URL: http://wiktoriaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0