Fredag 6/3

Tjaa!

Kom precis innan för dörren, har varit i skolan sen kl 12.10. Skönt att man får sluta så här tidigt på fredagarna så man har lite tid att göra saker innan man tränar ikväll kl 6-8. Många av er verkar nog tro att jag är värsta tränigns galningnen och det är tillåtet att tro det just nu då jag tränar alla dagar i veckan utom lördagar haha. Det är alltid extra hårt innan första tävligen på terminen. Alla danser måste sitta, nya kläder, ja o allt sånt.

Men idag har jag iaf inte gjrot så mycket än.Vaknade kl 8 imorse av att Leo, hunden som jag skrev om igår väckte mig. Han ville väl ut eller nått så de fick Mazen fixa hah. Jag var as sur för att jag inte fick sova på min sovmorgon. Men sen iaf drog jag iväg med bussen till skolan där vi skulle ha en föreläsning i företagsekonomin men så vart de inte så vi fick nått häfte att jobba med som handlar om reklam.

Nu måste jag vara lite effektiv på att plugga inför mitt SO prov som jag har på tisdag. Det är väldigt många sidor att läsa och man vill ju inte behöva göra allting i helgen. Så jag skriver innan jag drar iväg på träningen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

nejj det tror vi inte om dej ;)

2009-03-08 @ 00:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0