Gått och blivit nörd

Nu har jag precis vaknat. Vart ingen träning för mig för jag började må jätte illa och fick ont i magen förut. Så jag gick och la mig och sov iställe. Läste lite i boken pojken som kallades Det också. Den är så himla hemsk, började läsa den igår kväll och har redan läst typ hälften. Har gått och blivit en liten nörd som ligger och läser på fritiden? haha ne men det är skönt när man inte har nått för sig iaf..


Idag så slutade jag ju väldigt tidigt eftersom vi hade varit iväg till karstal med klassen. Hjälpte till och ledde en häst medans alla i klassen fick rida. Vi hade 4a hästar som de red på. Hah de va ju rätt kul ju så himla länge sen man satt på en häst också.:)


Nu ska jag hoppa upp i duschen och sen träffa Mazen hoppas jag..Så jag skriver mer sen innan jag lägger mig hoppas jag på haha..


<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0