Jävla snö!

Ja nu har jag rätt och svära också! Jag verkligen hatar snö det är det värsta som finns om man inte är på skidsemester i sälen och det är vi ju inte nu direkt. Och det är ju klart att der blir ännu värre när det börjar snöa i snart mitten av mars. Hallå det är ju nu det ska bli vår eller hur ? Vem längtar inte lixom.

Har iaf varit iväg nu vart och dra upp på dansskolan iaf efter mitt velande. Sen fick jag ta bussen hem. Jag som äntligen började känna mig bättre men så fort jag kom ut i det här jävla vädret så blev det dåligt igen. Host attackerna kom tillbaka värre än förut och näsan och allt annat. Så nu blir det väl o bara vänta på att älsklingen ska höra av sig så kanske han kommer hit till mig en stund. Sen blir det sängen.

Blir nog ingen skola för mig imorn heller.. Får väldigt dåligt samvete av att vara hemma så länge fast jag är sjuk? Finns det någon mer än jag som kan känna så?

Nu blir det iaf en kopp te och tvn.
Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0