Måndag 2/3

Hej allihopa!

Nu har jag precis kommit hem fårn träningen. Idag har jag inte hunnit skriva nånting. Började skolan kl 9.20 sen hade jag bara 3 lektioner som vanligt så slutade vi 14.00. Mamma kom och hämtade mig sen åkte vi hem till henne. Jag var så himla trött att jag somnade direkt när jag kom dit det är därför jag inte hunnit blogga. För när jag väl vakna så fick jag bara kasta i mig maten och åka till träningen.

Men nu iaf så är jag hemma och sitter här med Mazen som äter piroger och billy´s pizza haha. Vi ska nog snart röra oss uppåt för imorn har jag ju dom där jobbiga dagarna då jag börjar kl 8. Och så tränar jag kl kvart i 5 så jag hinner inte hem imorn heller,

Men nu ska jag vara lite social mot honom så jag kanske bloggar senare innan jag somnar.
Puss&kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0