Måndag 23/3

Hej!!

Mår ni bra? Själv är man bara allmänt trött på detta väder som jag tjatar om. Jag kan inte fatta att det är värsta snö stormen ute när det nyss var på väg att bli vår.. Har hört att chanserna finns för att de ska bli -10 grader ute? Det får vi verkligen inte hoppas är sant.

Idag så slutade jag skolan rätt tidigt hade bara två lektioner och jag började kl 9.20 med prov. Hade ju NO provet idag som jag plugga till igår kväll. Jag kände iaf att jag lärt mig nånting. Svarade typ på alla fråger iaf. Kanske inte gjorde allt fullt ut men iaf. Sen hade vi ett litet matte test eller vad man ska kalla det. Jag går i en grupp som är för oss som bara satsar på att få G i matten eftersom jag tycker att den är jobbig. Men det gick väl också rätt bra.

Efter skolan gick jag och Lousie och åt på shanghai, en asiatisk restaurang där vi åt buffé. Vi satt där och pratade väldigt länge. Sen drog vi till några affärer inne på krämaren där jag ska gå modevisning på lördag. Så vi kollade ut lite kläder och skor oså.

Sen drog jag hem till mamma och färgade utväxten och åt lite mat haha som vanligt hemma hos henne. Sen drog jag direkt till träningen kl 6 och var där till 9. Så skönt men nu måste jag plugga massa har ett samhällskunskaps prov på onsdag. Känner inte alls för att plugga inför ett prov igen!!

Imorgon lovar jag att uppdatera lite bättre än jag gjort idag. Ska lägga mig med min älskling nu..
Godnatt och sovgott!!


Louise på restaurangen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0