Måndag 9/3

Hello!

Hur är det med er allihopa? Jag är fortfarande sjuk. Näsan rinner och halsen gör ont. Det är inte kul det här asså. Det är egentligen konstigt att ena sekunden så fryser man jätte mycket och sen efter bara ett tag kan man svettas hur mycket som helst också? Ja lite konstigt det där. Genom att ta två alvedon kan det ändras så mycket.

Idag har jag iaf inte gjrot så mycket. Legat i sängen och sovit hela dagen. Ja man kan ju sova hur mycket som helst när man har feber? Och kommer väl fortsätta med att ligga i sängen. Förutom kl 4 då jag måste iväg och fixa en grej.

Nu ska jag fixa mig lite, första gången sen i lördags man har på sig nånting annat än bara en tshirt och shorts hah. 
Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0