Stolt storasyster!

Ååh jag är värsta glad. Fick veta för en stund sen att min 11 åriga syster som jag tränar är uttagen till EM i tjeckien nu i juni. Fatta vilke känsla att vara 11 år och redan uttagen. Hon är inte i högsta klassen än men det finns de ingen i hennes ålder som är tror jag så då tar dom ut dom som är i klassen under i den åldren. Hon ska nog inte åka nu i juni för det är så trätt in på och de är nog inte så många andra dansare från Sverige so mska dit nu. Alla väntar till VM efter sommarn som är i Slovaken tror jag. Och det ska kanske jag iväg på med våran grupp. Så vi får hoppas att hon blir uttagen till det så hon kan träna med oss hela sommarn. hihi..

Ikväll har jag inte gjort nånting alls. Bara njutit av att vara hemma hela dagen. Sov en stund, har pratat massa med älsklingen i telefonen. Saknar honom .. <3

Imorn börjar jag kl 8.45 med bio sen slutar jag, för skön skoldag. Däremot känns de stressigt till träningarna efter. Ska träna i vivalla kl 5-7 egentligen men blir nog till efter 6 nångång så vi hinner åka upp till dansskolan o köra där kl 7-9.

Nu ska jag iaf krypa ner i sängen och kolla på en film.
Godnatt !


min lillasyster!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gullunge:)

2009-03-31 @ 12:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0