Onsdag 11/3

Hallååå!

Nu är jag vaken och har sovit så himla bra. Bättre än jag gjort på länge. Febern är helt borta kroppen börjar känna sig piggare och det är så himla skönt! Bara halsen och näsan kvar som vi hoppas på går bort nu. Nu är det ju till och med så att man saknar till skolan? Har ju varit hemma i 3 dagar nu och inte gjort ett skit. Man saknar och träffa människor lver huvudtaget lixom.

Älsklingen kom hit och sov här med mig igår. Och han hade med sig godis och redbull till mig. Hoppas på att få träffa honom nånting idag också. Det är så att han har en släkting hemma hos honom som han måste vara med massa nu när han är här och hälsar på så jag får inte så mycket tid med honom som jag vill och som jag är van vid. :( hah ne men vi får ta igen när han åker hem.

Nu ska jag iaf hoppa in i duschen för att sedan börjar fundera på dans. Min systers danspartner kommer hit idag och jag ska hjälpa dom med deras dans och sen ska jag göra klart Gabbis singel dans också.

Ha en bra och mysig dag.
Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0