Onsdag 18/3

Helloo!

Vad gör ni? Jag kom precis hem. Var först i skolan sen åkte jag dirket därifrån hem till mamma för att hämta mina grejer som jag itne fick med mig på bussen imorse. Sen åt jag där och lte så sen kom pappa och hämtade mig och nu sitter jag här.

Snart så ska jag träffa Mona och Matilda i från min förra klass! Ska bli jätte trevligt var ju så himla länge sen man träffades ju. Förr så sågs man exakt varje dag typ så det är ju lite tråkigt. Det kommer nog mest bli att sitta och prata massa skit haha.

Som ni märkte så han jag inte blogga nått mer igår efter att jag var här hemma med Sara. Vi drog iaf iväg på träningen sen åkte jag till mamma och umgicks med henne bara.

Nu måste jag fixa lite innan dom kommer hit. Skiver mer ikväll.
Pusss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud va kul att träffa gamla vänner! Gjorde de förra veckan å va verkligen skitkul;) Puss sötis

2009-03-19 @ 16:40:59
URL: http://fashionlj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0