Onsdag 4/3

Hej!

Förlåt! idag har jag inte hunnit uppdaterat nånting alls. För imorse så började det med att vi hade en universitetsdag då vi skulle gå på olika "möten" på universitetet. Sen direkt efter det så drog jag,Louise och Sara iväg och åt på kina muren. Lika gott som alltid. Sen efter det åkte jag och Louise hem till mig för att plugga. Hon åkte precis så nu har jag lite tid innan jag ska åka iväg till min mamma och sova där.

Plugget idag har väl gått sådär vi fick iaf lite gjort men det är skönt o bara prata o umgås lite utanför skolan också såklart. Vi drog iväg och köpte vår efterlängtade cola också hah är ju somsagt typ beroende av det också haha.

Imorgon så har vi typ klassdag eller vad man ska kalla det. Vi ska ha halva dagen till att leka olika lekar o så på idrottspsykologin. Så det hoppas jag på blir bättre än en vanlig skoldag. Efter skolan så har jag träning i vivalla skolan från 5-7 och efter det ska nog jag och Pernilla dra upp till dansskolan o köra från 8-9 så imorgon blir det nog dålig uppdatering också. Förlåt men det är så mycket med dansen nu innan tävlingen nästa lördag. Ska försöka skriva så fort jag får tid.

Nu ska jag packa ihop lite grejer innan min syster skjutsar mig. Kanske skriver nått innan jag går och lägger mig sen.
Ha en bra kväll!
 PUSS!!


( solbränd och utan smink är ju alltid lika snyggt ;) ) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0