PLUGGGGG!

Jävla skit plugg!! Åhh jag kommer aldrig klara det här imorn.. Känner mig så himla okoncentrerad så jag fick ta mig en liten promenad men känns inte som att jag kommer klara det iaf.

Nu måste jag hoppa upp i duschen innan jag fortsätter plugga. Det här med naturkunskap är inte riktigt min grej. Man måste förstå allting man läser.

Men förut  tränade jag iaf och det var så skönt. det är skönt att par dansen äntligen är klar långt innan nästa tävling. Så nu är det bara o köra när mitt ben blir helt bra. Vet inte riktigt vad jag ska göra, alla säger så olika när det gäller benhinnorna.
Måste skynda mig lite nu så jag kan nånting imorn iaf.
 Godnatt och Pusss !


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: naaw :D

2009-03-22 @ 22:06:24
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0