Puss&Godnatt

Nu är jag hemma. Eller jag har varit hemma sen kl kvart över 9. Det var så skönt och se dom små svettas så mycket. Haha dom var helt dyngsura i hela ansiktet. Efter det så hade vi ju grupp träning. Så det var o kolla på bandet från i lördags. Nu är jag ännu surare på att vi bara kom 5a! Vi har aldrig dansat så bra tillsammans allt var nästan perfekt tycker jag! Sen kom iaf pappa och hämtade mig.

Direkt när jag kom hem åt jag lite sen kollade jag på det där programmet spårlöst. Jag blir värsta ledsen av att se det . Tänk att bli bort lämnad som liten och inte veta nånting om sin riktiga familj överhuvudtaget när man blir äldre? Hemskt verkar det vara iaf. Skulle aldrig kunna lämna bort mitt eget barn sådär.:/

Baby är här så nu ska vi ladda ner någon bra film innan vi sover har ni några förslag?
Puss och godnatt!


ADDICTION!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0