Sjuk

Efter ännu en dag tillbringandes i sängen så känner jag mig inte ett dugg bättre. Febern blir bara högre och högre. Som tur är har man en bra mamma som åkte till apoteket och köpte nässpray, tabletter för hosta och slemmig hals och hals tabletter och massa frukt, glass, och juice.

Har ni några tips på hur man kan hindras från att bli sjuk?
Är nämligen så att jag har väldigt dåligt imunförsvar så jag blir verkligen sjuk hela tiden. Så skulle behöva lite bra tips. :)

Imorgon så ska jag vara hemma från skolan och ta de lugnt fösöka plugga lite också har inte orkat öppna boken knappt idag heller.. Inte bra gjort av mig men jag orkar verkligen inte, huvudet hänger inte med.. Sen iaf ska jag försöka åka upp på dansskolan om jag orkar och träna små tjejerna.

Nu ska jag kolla på sanningens ögonblick, äta glass och bara vila ännu mer. Måste bli frisk nu så jag kan börja träna igen! Saknar mig älskling också fast jag träffade honom senast igår. Lite konstigt det där att man kan sakna en person på bara så kort tid.

Ha en bra kväll!
Pussar!

Kommentarer
Postat av: miss linde

cutie, hoppas du får en underbar start på veckan ! =)

2009-03-09 @ 06:40:35
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0