Snö !?

Sitter här och väntar på att pappa ska komma och hämta mig och sen skjutsa mig till träningen. Ska ju träna från kl 4-6 idag. Sen måste jag verkligen plugga. Har prov imorn och kan fortfarande ingenting.

Idag har jag bakat mig kladdkaka för att jag trodde att jag skulle kunna plugga lite bättre då. Men nej det är ju klart jag inte kan.. Jag är verkligen urdålig på att plugga!!! :(

Nu måste jag packa väskan innan pappa kommer. Föresten!! Vad fan är det som händer!? Det snöar!!! Nu är jag jätte deppig igen. Det var ju precis vår och nu snöar detö. Jag som verkligen trodde att jag blivit av med snön nu äntligen. :(

Ha en fortsatt bra snöig Söndag!
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. jaa, jag okcså! men allt bra med dje då?

2009-03-22 @ 17:16:10
URL: http://lindblommalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja:D

2009-03-22 @ 19:08:38
URL: http://jasmingz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0