Söndag 1/3

Hejsan allihopa!

Hur är det med er alla? Jag är jätte trött har precis vaknat typ. Ligger fortfarande helt död i sängen.

Igår var de fullt upp var  på tävligen nästan hela dagen och de gick bra för alla, grattis!
Min lilla Kimberly kom 5:a på första tävlingen hon var jätte bra haha. Men iaf efter tävlingen så följde Pernilla med mig hem och vi satt bara o prata massa, de var ett tag sen så de var mysigt. När hon dragit hem så kom Mazen hit och kolla film, Somnade runt 2 de är därför jag varkna så sent idag.

Idag ska jag träna med kursdansen och kanske med paren vi får se hur de blir. Sen kanske jag och älsklingen ska hitta på nånting vi får se hur det blir. Har inte riktigt planerat min dag så vi får se va som händer.

Nu ska jag iaf fixa i ordning mig lite skriver mer innan jag åker sen.
PUSSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0