Söndag 15/3

Hej och godmorgon!

Nu äntligen kan jag ta mig lite tid till att skriva här. Har bara inte haft tid. Igår så kom jag inte hem förens kl 11 och åkte hemifrån kl 8 på morgonen. Vi var ju iväg på tävling i eskilstuna. Ja om vi säger så här, det gick sådär.

I singeln som jag dansade först så kom jag 4a av 43st. Så det var väl bra. Nu är jag uppe i den högsta klassen som finns inom disco. Alla andra skulle säkert tycka att det är jätte kul att få komma dit men det gör inte jag. Jag gillar egentligen inte att köra singel men gör det bara för att inte behöva sitta och vänta halva tävlingen. Och nu då om man är i högsta klassen så måste man ju nästan satsa på det man gör och tycka att singel e kul och de gör ju inte jag.

Sen så var det dax för gruppen. Jag kände mig så himla trött i huvudet men när vi kört första gången så fick vi så många snälla kommentarer av alla så man blev extra peppad för o dansa då vi gick till final. Vi körde så bra vi kunde men kom bara på en 5e plats! haha alla vart typ skit sura för vi tyckte att vi var värda en bättre plats. För dom som kom innan oss så var inte alla dom bästa. Det var två grupper som var värda att stå på pallen dom två andra var sämst! haha.

Efter det var det direkt till paren. Och den gick inte alls bra fast jag var så himla nöjd. Kändes som att dansen satt bra och allting men tydligen inte. Haha men det spelar ingen roll bara man e nöjd själv, :)

Sen vart det hem till sängen typ. Älsklingen åkte först och köpte max till oss sen somnade jag direkt haha.

Skriver mer sen nu ska jag hoppa upp ur sängen om jag kan, har ju sån himla träningsvärk i hela kroppen sen igår, hah
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: ELLINORAK

så bra då:)

2009-03-15 @ 13:48:27
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0