Söndag 22/3

Godmorgon sötnosar!

Hur är det idag? Med mig är det bara bra. Har precis vaknat så jag ligger fortfarande i sängen. Kollar lite på de här Are you smarter then a 5 grader? Hah ja det är ju lite kul, dom som är med där är typ galna och frågorna är väldigt svåra tycker jag själv. :p

Jag hade faktist ingen lust o skiva nånting igår. Ville bara njuta av min lediga tid och hade ingen lust alls o sitta vid datorn. Dagen började med att jag och älsk åkte upp till stan för att gå på massage. Efter det så drog vi och shoppade lite kläder åt honom. :) Sen hem och tog de lugnt och kollade på robinson på kvällen. Det är ett riktigt helgprogram. Sån som man kollade på varje helg med mamma och pappa när man var yngre. Haha.

Idag så ska jag bara vara hemma och plugga som varje söndag känns de som. Har ett prov imorgon som jag inte börjat plugga till direkt. Sen har jag ett prov på Onsdag. Så nu är det bara att sätta fart.

Ska ner och fixa lite frukost först. Och bilderna från danstävlingen som jag var på förra helgen ska nog komma upp idag.
PUSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0