Söndag 8/3

Hej !

Jag har inte uppdaterat nånting idag för att jag bara legat i sängen hela dagen. Är väldigt sjuk har massa feber igen. Började känna av det i natt då jag fick host attacker och att jag hade blodsmak i munnen. Så imorse hade jag 38.4 typ och det är mycket för mig. För jag har alltid annars väldigt låg tempratur..

Så jag har legat och sovit hela dagen i sängen. Har inte orkat plugga nånting heller för de känns som att hjärnan inte riktigt har hängt med eftersom jag har haft sån huvud värk. Så det är bara o hoppas på att det är bättre tills imorn..

Nu ska jag lägga mig och sova ännu mer och hoppas på att jag ska bli frisk.
Godnatt och sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0