Stress

Nu är jag hemma igen. Har ju varit iväg i skolan men vi fick sluta tidigare. Så himla skönt! Så då drog jag och Sara hit och satte oss på min altan och bara tog de lugnt o njöt av de varma och sköna vår vädret. Äntligen är vädret här igen. Vi slängde i oss några mackor bara innan vi drog iväg till träningen. Sen var vi där till kl 6 och nu är jag hemma.

Ska hoppa in i duschen innan jag sätter mig och gör klart min PP tills imorn eller torsdag då jag nu ska redovisa den. Ska få lite extra hjälp av min syster bara så att jag blir klar. Sen efter det kommer min mamma och hämtar mig då jag ska sova där inatt.

Men nu måste jag ta och skynda mig lite. Känns lite stressigt att hinna med så mycket ikväll. Kanske hinner med och blogga lite senare ikväll.
Hoppas alla haft en bra dag och fortsätter ha en bra kväll.
PUSS


Kommentarer
Postat av: Elina

Att stressa är det värsta som finns! :S

2009-03-18 @ 21:54:21
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/
Postat av: Felicia

häärligt med vår väder nu ^^

2009-03-20 @ 10:11:24
URL: http://flajsha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0