Tisdag 10/3

Goodmorgon!

Eller ska man säga förjävlig morgon? Jag är vaken kl 6 fast jag inte ska till skolan!? Hallå jag har inte vaknat kl 6 någon gång i hela mitt liv typ förutom när vi ska tävla. Det måste vara nått fel på mig hah. Ne men jag vaknade av att jag hade världens host attacker och jätte ont i halsen.. Nu känns det iaf som att febern snart är borta. Det är så skönt man känner det i kroppen att det bara är lite kvar nu.

Idag ska jag iaf försöka åka upp på dansskolan om jag orkar. Måste kolla på gruppen när dom ska köra. Är så himla nervös inför lördag, jag måste verkligen bli helt frisk tills dess. Känns inte alls som att de kommer gå så jätte bra pga att jag jag varit så pass sjuk bara några dagar innan. Men man får alltid prestera sitt bästa så gott de går..

Nu ska datorn ner från sängen ska fösöka sova lite iaf, annars så blir de väl tv eller nån bra film. Håller på och laddar ner lite O.C. avsnitt till har snart kollat igenom alla dom också. Ja ni jag har ju sagt de förr tv-serier är beroende framkallande haha!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0