Tisdag 17/3

Godmorgon!

Nu är jag helt klar för att åka till skolan. Börjar ju kl 8 idag och slutar kl 4. En av dom värsta dagarna på veckan. Sen efter det får jag se hur det blir med att jag och Louise skulle plugga. Jag vet iaf att jag ska hem till mamma och sova där i natt och jag kommer sakna sönder efter min baby. Det gör jag alltid efter bara en natt.:(

Jag måste göra klart ett arbete som jag ska redovisa imorn. Ja det är väl mitt mål för dagen om man säger så. :)
Ska åka typ nu, skriver mer så fort jag får tiden till det. Fortsätt läs och kommentera alla! :D
<3



 


Kommentarer
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA@

sv: gumman köp dom ja lova att det lätt är värt.. dom e ju supersnygga och inte alls svåra att gå i:)



ha en underbar dag

2009-03-17 @ 11:17:06
URL: http://vadfanskajagheta.webblo gg.se
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

hihi söt bild!

2009-03-17 @ 15:22:26
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0