Tisdag 3/3

Godmorgon!

Hur mår ni? Jag är helt död. Vaknade för en stund sen och jag gillar inte alls att behöva vakna halv 7 på morgonen. Usch det här är ju som sagt den jobbigste dagen går från kl 8.00-16.00 sen direkt upp till dansskolan typ o så är jag hemma runt 7. Och så känner man att den här dagen är en sån dag man bara känner sig ful, såna dagar lär väl alla ha. Det känns som man inte kan göra nått med håret sminket blir inte bra. Vill bara krypa ner i sängen men nej. Nu är de bara o dra iväg.

Sen ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra har inget planerat, eller jo har planerat att börja kolla igenom vårt SO prov som vi ska ha nästa vecka på tisdag eftersom det är så mycket.

Måste fixa klart mig nu.
Ha de så bra idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

din fjortis ;)

2009-03-03 @ 15:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0