Torsdag 12/3

Hejhej!

Hur är det ? Jag mår mycket bättre nu iaf. Känns skönt. Nu är jag iaf hemma med Pernilla som ska sova här inatt. Vi har itne gjort så mycket. Först var vi iväg till en på Strozzi som ska sy våra nya danskläder tills på lördag så dom ska avra klara imorn. Det såg bra ut det vi fick se att dom gjort så vi får hoppas på det bästa. Sen efter det har vi gjort klart Gabbis dans så nu får vi hoppas att den sitter på lördag..

Nu ska vi iaf ta det lugnt och bar sitta och prata massa skit haha. Måste tagga upp oss lite inför på lördag också.Men jag kanske skriver mer ikväll innan vi lägger oss.

Ha en jätte bra kväll allihopa!
Puss & Kram!



Jag och Pernilla i Danmark 08!

Kommentarer
Postat av: Mariann

Håller tummarna att det går bra för er och gabbi

2009-03-12 @ 22:17:16
Postat av: gloriitaa

heheh heej .. skriver runt till personer så jag kn få tbx kommentarer :)



najjs blogg förresten och plz skicka tbx nån komentar tack om du göre puss & kram <3

2009-03-14 @ 16:10:20
URL: http://pokiipaang.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0