Torsdag 5/3

Hello!

Nu är jag hemma och nu har jag läst klart min bok också. Väldigt skönt. Idag hade jag ju fullt upp som jag skrev om igår. I skolan hade vi idrott på mässan med klassen sen direkt hemåt och ha träning.

Sitter iaf här nu och väntar på att Älsklingen ska komma in igen. Han är ute med en hund valp som han ska ta hand om nu ett tag. Jätte söt är han och han heter Leo. Vi ska väl lägga oss och kolla på film en stund och bara mysa. Har ju sovit utan varandra i 3 nätter nu det är ju rekord för oss haha .

Men nu kommer han in så jag skriver väl mer innan jag går och lägger mig tror jag.
PUSSPUSS


Kommentarer
Postat av: rebecca

hahahah barnboken ;)

<3

2009-03-05 @ 23:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0