usch va det är tråkigt!

Usch va det är tråkigt att vara sjuk egenligen. Man bara ligger här och inte gör nånting. Blir nog ingen träning för mig. Tjejerna vill nog inte ha mig i närheten så länge jag har nånting i kroppen kvar haha. Så det är nog bäst att dra hemåt efter att jag fixat de jag ska idag.

Nu ligger jag iaf här och tittar på barnkanalen? haha Ja precis som man gjorde när man va liten och sjuk. Inte speciellt kul direkt. Eller endel program kan man förstå att man gillade som barn men allt annat? Haha program där de inte ens pratar där de bara låter gahagdshjd? Ne usch va tråkiga,, Ingen direkt handling där heller.

Ska ner nu och försöka göra i ordning på nån macka och lite te. Har inte blivit så mycket mat dom senaste dagarna. Lite frukt och nån macka på snart 4 dagar.:/ Inte alls bra.

Skriver mer senare så, vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0