Iväg till dansskolan

Nu har jag fått lite mer gjort iallafall känner lite mindre panik nu. Ska göra mig i ordning för att åka iväg till dansskolan och träna lite inför helgen. Bussen går om ca 40 min så ska försöka få i mig nått att äta innan de också.

När jag kommer hem måste jag fortsätta plugga. Min syster ska komma hit och hjälpa mig lite så att jag får ännu mer gjort. Ska skriva en novell och jobba lite på mitt no arbete om lungcancer haha. Sen får vi väl se va som händer. Börjar iaf 9.20 imorn med no redovisningar.

Ska springa ner o fixa lite käk nu.
Ha de så bra så länge.

Pusss!<3



Kommentarer
Postat av: c a m i l l a

sv: visst är det! gossip girl räddar söndagarna :D

2009-05-03 @ 16:28:54
URL: http://camillabr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0