Lördag 23/5

Hej!

Nu har jag precis klätt på mig och M är här för vi ska grilla lite. Sen hoppas jag på att de blir att röka vatten pipa för de har jag inte gjort på hur länge som helst. Så de ska bli lite mysigt att sätta sig ute i de fina vädret med en grill o så:) Vad ska ni göra i dag?

Igår somnade jag ju väldigt sent de är därför jag är uppe så sent nu idag. Har inte hunnit gjort nånting alls fast de är rätt fint väder. Usch man får ju nästan ångest när man bara ligger och sover bort hela dagarna! Men imorn så kommer jag ju inte sova bort den kan man ju säga eftersom jag ska iväg till Åmål. :)

Nu ska jag ut och njuta lite iaf. Ha en bra dag sötnosar!

<3




Kommentarer
Postat av: s a r a

Åh härligt med grill :D Måste också ta och göra det snart

2009-05-23 @ 17:20:01
URL: http://sariiiih.blogg.se/
Postat av: arta

Hejsan..

Hur är de med diig?



PUSSPUSS

2009-05-24 @ 18:28:41
URL: http://artuushe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0