Mysig kväll

Nu har jag lite tid över för att sitta vid datorn. Ikväll har jag ju tränat, eller jag kom hem kl 7. Pappa fick komma och hämta mig för att de regnade så himla mycket. Sen när jag väl kom hem hade jag ingen aning om vad jag skulle göra. Skulle egentligen hem till Josse där dom satt och hade lite trevligt men så vart de inte riktigt. Så då kom Anna hit och det var ju jätte mysigt. Vi har ju inte riktigt umgåtts med varandra sen vi dansade med gruppen för flera år sen. Så vi satt på altanen i flera timmar och bara snackade massa och hon drog hem för en halv timme sen. Hah :p

Imorn ska jag nog bara mysa med min älskling som jag inte gjort idag dårå haha. Vi ska kanske på bio eller nånting, får väl se va vi hittar på. Har iaf ingen träning imorn utan ska iväg på landslagsträning på söndag i Åmål hela dagen och de kommer bli hur kul som helst :D Jag har rätt ont i mina benhinnor men de ska inte få stoppa träningen inför EM! haha..

Nu ska jag iaf lägga mig och försöka sova, är inte spec trött men man vill ju inte sova bort all sin lediga tid :)
Så godnatt och sovgott allihopa!

PUSSS!


Ferran och jag förra året! <3


Kommentarer
Postat av: mhalin ,

Svar - yes ! :D haft en bra dag ? :)

2009-05-23 @ 19:09:08
URL: http://cconfused.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0