Onsdag 13/5

Hej! :D

Hur är det med er? med mig är de helt okej, som jag skrev i tidigare inlägg så sydde jag ju under foten förra veckan och nu har stygnet gått upp och ramlat bort.. Så nu sitter jag här med ett öppet sår typ. Var pecis och försökte träna med det men de gick inte så jätte bra så jag fick bara köra armar idag..

Tidigare idag har jag bara varit i skolan, Började med ett fys pass som jag tog de väldigt lugnt på. Sen hade vi lite svenska och bild bara sen kom mamma och hämtade mig, åkte hem till henne o åt innan träningen.

Nu sitter jag här, och Mazen kom precis hit så nu ska jag umgås lite med honom innan jag ska lägga mig haha :D

ha en bra kväll!

pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0