Onsdag 6/5

Hej!


Det enda jag säger nu är ajjjj!! Igår kväll fick jag en glasbit i foten och jag fick inte ut den så jag var nyss på vårdcentralen och dom skicka vidare mig till sjukhuset. Så snart ska jag dit och skära ut glaset . Jag kan inte gå på foten så de vart ingen skola för mig idag. Jag som var så taggad i går på att vi skulle ut o springa idag och allt o då så ska allt självklart skita sig!


Nu måste jag iaf plugga på som en idiot eftersom jag har ett arbete som ska vara inne imorn och man vet ju aldrig hur länge de tar på sjukhuset. Väntetiden brukar kunna vara 3 timmar eller nått sånt. Jag fattar inte hur man kan låta folk sitta o vänta så länge jag tycker att dom borde ha mer personal eller nånting! Hatar ju sjukhuset..

Skriver när jag är tillbaka då,
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0