Plugggg!

Ja, nu har jag verkligen pluggat . Har typ gjort klart ett helt stort arbete idag så nu känner jag mig rätt lugn iaf. Hade lite hjälp av Alex men kunde lika gärna gjort de själv, haha nehrå. Snällt av henne o hjälpa mig. I morse hade jag panik inför de här arbetet som ska vara inne idag innan 12 i natt..

Har varit iväg och fixat lite med kläderna inför dans avslutningen, varit på gruppträningen och i skolan. Det har väl gått sådär pga. foten. Jag kan knappt ta mig fram och jag vill verkligen inte hoppa på kryckor! haha kan inte riktigt tänka mig själv på ett par kryckor i skolan o på stan lixom.. haha..

Nu måste jag iaf hoppa ner i sängen för jag har nationella i engelska imorn kl 8! Jag som är van vid att börjar 12.10 på fredagarna. haha Skulle inte förvåna mig om jag kom sent eller nånting, haha ne nu får vi inte säga sådär det är bara då det händer ! ;D

Godnatt och sovgott iaf!

<33


Kommentarer
Postat av: Sofia

gött! :)

2009-05-08 @ 17:01:10
URL: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0