Pluggtime!

Nu är jag hemma från all dans. Först hade ju jag och Pernilla lektion i 2timmar med massa gymnaster och de gick jätte bra! Alla var jätte duktiga och jag fick mig ett träningspass också. Sen åkte jag upp till dansskolan för att betala hotellet till helgen, då vi ska till västerås och tävla. Tävlingen håller på i två dagar så vi ska sova på hotell :)

Sen åkte jag dirket hem till Sandra och umgicks lite med henne innan jag drog hem. Och nu måste jag plugga innan jag lägger mig. Har ju ingen skola imorn så då blir det massa vila och plugg hela dan.

Vad har ni gjort idag?

<3


Bara massa dansbilder men så får de vara nu när man inte har nån egen kamera för tillfället! :D

Kommentarer
Postat av: s a r a

(svar)Åh men vad bra :)! Grattis!

Aa de kostar en hel del :/

2009-05-15 @ 09:09:36
URL: http://sariiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0