sjukhuset

Äntligen hemma från de där äckliga sjukhuset! Var där i 4 timmar typ asså seriöst. Sen när dom väl gör nått åt saken så snittade dom upp under foten tog ut glasbiten o sydde med ETT stygn? Onödigt o vänta på himla länge för det.. Nu är jag iaf rätt bedövad i foten och kommer vara rätt öm imorn o så. Men troligen kommer jag vara bra till uppvisningen i helgen:)

Känns som att jag varit på sjukhuset så många ggr! Typ som att jag alltid är där. När jag gick i 2an och var väldigt liten så bröt jag armen och hade gips upp på överarmen haha. När jag och emma cyklade i 5an efter ett disco så ramlade vi och jag skadade armen igen. Men då var de handleden men som tur var så var de inte alls för farligt haha . Sen har jag ju brutit ledbandet i tummen år 2006 innan min thailandsresa. Hade gips igen på höger arm. Sen började jag 1an ochvi hade idrott ute haha de var typ precis i början. Och när vi då sprang ute på de hala gräser så ramlade jag igen och de hände nått med ledbandet i armbågen ? haha jag har verkligen haft otur med armarna om man säger så. Endel sjukhus besök på grund av dom kan man ju säga. Så nu får vi bara hoppas på att de inte är benens tur ;D haha

Nu skulle jag egentligen behövt pluggat massa, hade till och med Alex som skulle hjälpa mig idag o allt men de får bli imorn istället.. För nu är jag alldeles för trött och vill bara krypa ner i sängen och sova.. Börjar ju 8 imorn . :/

Godnatt på er allihopa!
PUSSSS


vill utomlands!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0