Söndag 24/5

Godmorgon!

Har precis klätt på mig så nu sitter jag här och väntar på att bli upphämtad så vi kan åka till Åmål. Dom hämtar upp mig om en halv timme så idag kommer de också bli väldigt dålig uppdatering :/ men jag ska försöka komma ihåg och uppdatera då jag kommer hem, om jag orkar såklart haha. Kommer säkert vara helt död när jag kommer hem. Vet iaf att jag måste plugga NO när jag kommer tillbaka för jag ska redovisa imorn haha ;)

Igår hade jag och älskligen en jätte mysig dag, grillade, badade, satt på altan hela kvällen och bara pratade och sen kollade vi på film :) Så de var jätte mysigt.

Ne nu ska jag göra mig helt klar. Hörs nog ikväll!
Ha en bra dag så länge allihopa!

<3


i vintras!

Kommentarer
Postat av: s a r a

Ha det kul i Åmål :)!

2009-05-24 @ 17:06:52
URL: http://sariiiih.blogg.se/
Postat av: *Nicole*

sv; jo det e bara bra :)

2009-05-25 @ 11:34:17
URL: http://luxurypink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0