Söndag 3/5

Hej!

Hur är det med allihopa idag då? Hade ni en lugn lördags kväll igår? :) Det hade iaf jag så jag mår jätte bra idag, fast jag vaknade kl kvart över 9 av att mamma ringde mig och efter det kunde jag inte somna om. Låg och tänkte på hur mycket jag har att göra i skolan innan sommar lovet och det är hur mycket som helst känns de som! Och så ska vi ju på EM i juni också och det är ju precis när lovet börjat så då äre ju bara att träna på som fan inför de också. Hah ne men så nu ligger jag och pluggar massa.

Tvingades skita i en av träningarna idag för att kunna plugga. Men sen ska jag iväg och träna inför avslutningen nästa helg. Känns skönt att kurserna och det tar slut nu så vi bara kan fokusera oss på EM träningen för det behövs verkligen nu. Känner mig inte helt på topp än ,:p Men det kommer väl hoppas jag. Vi ska ju på landslags träning den 24e maj också och då lär man ju bli rätt taggad. Och så är de ju SM den 16-17 maj i västerås..

Ne nu måste jag fortsätta plugga företags ekonimi! ;) hahah
<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0