Tisdag 19/5

Hej!

Har varit hemma idag också har så otroligt ont i magen!!! Och nu är jag hur sugen på godis som helst också haha , Inte helt okej, så jag skickade upp min syster till affären så nu ska hon köpa marabou till mig :D

Vaknade för typ 1 timme sen så nu sitter jag och väntar på att min moster ska komma hit.. Hon ska hjälpa mig att plugga lite. Jag kan inte plugga själv för då får jag aldrig nånting gjort, så jag måste alltid ha med mig någon som sitter brevid typ haha,

Igår åt jag och M tacos och kollade på film .Vi somnade väl runt halv 1 eller nått sånt eftersom vi vaknade så himla sent igår haha.

Nu ska jag äta nånting, ha en bra dag!

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0