Tisdag 26/5

Godmorgon!

Allt bra med er? Jag har fortfarande träningsvärk i hela kroppen och jätte ont i benhinnorna!  :/ Usch när jag vaknade igår kunde jag knappt gå ur sängen haha. Men nu iaf så börjar de bli lite bättre. Jag sitter här helt klar redan men fick nyss veta att vi inte har några lektioner nu på morgonen så de blir väl bara o sätta igång att plugga nu. Först blir väl frukost o lite så haha:p

Igår så var jag i skolan hela dagen sen drog jag direkt efter de upp till träningen på dansskolan och sen kom mamma och hämtade mig. Åkte hem till henne och käkade lite mat oså sen skjutsade hon hem mig och jag somnade redan vid 10!? haha snacka om att min kroppa var död! Men jag vaknade på natten och kunde inte somna om :/

Idag har jag hört att de ska bli fint väder oxå. Så de blir väl att jag sitter ute och njuter lite av de innan jag åker till skolan också :p ne nu blire frukost.

puuusss!


Alla em/vm dansare från örebro


Hela landslaget i discodans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0