Torsdag 28/5

Hey!

Kom precis hem ifrån min moster. Åkte hem till henne efter min träning och innan det var vi iväg och paddlade med klassen! haha vi åkte kl kvart ver 9 imorse och kom hem efter kl 4!  Och det har regnat, folk har ramlat i vattnet osv haha. Men de var väl helt okej innan jag vart helt dyng sur! :p

Har inte bloggat nånting för jag är hos mamma just nu och har inte min egen dator här. Men jag ska hem imorn så då blire lite mer. Imorn är jag ledig från skolan också och det är hur skönt som helst :D

Nu ska jag fa gå o lägga mig för jag är helt död efter den här dagen, har redan fått träningsvärk i magen? Vill inte föreställa mig hur de kmr kännas imorn då. haha

Ha en bra kväll!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0