Torsdag 7/5

Ska man behöva vakna kl 5 på morgonen för att de gör så jävla ont i foten? Gå ner och hämtavärktabletter kunde jag inte göra själv heller så jag fick ropa på pappa så fick han fixa det . Så jag fick strunta i första lektionen och så somnade jag om igen.

Nu sitter jag här framför datorn och har fortfarande ont men inte lika ont som i morse. Då strålade de i hela foten.. MEn jag måste va i skolan nu för att kunna vara med på hjärt och lung räddnngen som jag redan har rest på att jag itne avrit med på sist vi hade de. Och det är idag också så det måste jag fixa nu. :/

Sen efter de blire grupp träning blir väl att åka o kolla på om jag ens kan gå dit asså känner mig helt handikappad ursäkta men jag är ju van vid att kunna springa omkring hur som helst.. :S

Ne nu måste jag röra mig härifrån.
Ha en bra dag!

<3

Kommentarer
Postat av: Jenny - tankar, foton & musik

tackar så mycket:D är det bra med dig?

2009-05-07 @ 19:11:48
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0