Måndag 11/5

Hejhej!

Har precis kommit hem från träningen och de enda jag har o säga är att alla var DÖDA! Shiit va Dermot körde med oss asså. Jag tror ingen har kört sin dans såhär många gånger på en träning i hela sitt liv. Vi kommer väl fortsätta såhär fram till SM och sen till EM också som är om exakt 1månad. :) Men det kommer nog ge oss så mycket, man får ta att man blir lite trött nu i början.

Innan de var jag bara i skolan sen drog jag hem och somnade så pappa fick skjutsa mig till träningen. Jag har varit för trött dom senaste dagarna, kanske för att jag inte haft nån sovmorgon sen i torsdags:p Och nu i helgen kommer de ju bli tidigt varje morgon eftersom de är SM. Och helgen efter det är de landlagsträning inför EM så de blir tidiga mornar varje helg, usch! haha men de är de man får ta! :D

Igår var de ju dansavslutning igen och det gick ju bättre än i lördags iaf. Vi fick mycket beröm så de va ju kul.:D Vi drog upp Gabbi på scen också, många av tävlingsdansarna hade samlat in pengar till en present. Så vi ropade upp henne på scen och gav henne de. Så de va lite kul:)

Här är lite bilder från avslutningen!

En glad Natta!


Star&Superstar gruppen!  -vikkan, johanna, jennie och victoria


Så här kan det se ut när vi väl är igång;)


<3

Kommentarer
Postat av: anonym

vad fick hon gabbi för prisent

2009-05-12 @ 14:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0