Frågor och Svar

Nu har jag dragit ihop några av era frågor och svarat på dom. Så passa på o njut nu av att få reda på de ni redan inte visste om mig ;) hah nehrå! :D

Frågor&Svar!

Vad är ditt drömjobb ? 
Jag har inte nått direkt dröm jobb, jag har alltid som yngre velat jobba med makeup och hår, men jag kom ju inte in på frisör linjen så jag har funderat på att ta nån sån kurs när jag slutat skolan för det är iaf nånting jag tycker är roligt. Men vi får väl se hur de blir med det. :)

Vilken är din favoritfärg ?
 
Min favorit färg är nog röd, rosa och svart tror jag. 

Hur lång är du ?
Jag är väldigt kort hah, jag är bara 1,55cm :)

Drömresemål?
 
Jag har bara varit i Thailand en gång och det var helt underbart där, så dit skulle jag vilja åka igen. Och det kommer jag iaf göra sen när jag blir äldre om de inte blir just nu.

Har inte läst din blogg länge men hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans? :)
Jag och min pojkvän firar 7,5 år idag faktist. Så vi har varit tillsammans sen vi var 10år. Haha


Vart skulle du resa om du fick resa vart som helst? Just nu skulle det faktist vara Thailand. Jag vill till värmen!


Har ni sol idag?
 
Idag har vi haft lite sol och regn faktist haha :p lite blåsigt ute äre också men de duger, haha


hur kort är du? och är du alltid i tid till skolan?
haha jag är ca: 1,55cm lång och jag är i tid ibland, ibland inte, är rätt dålig på de där med tider! :p

När blev du och din pojkvän ihop??  Vem var det som tog första steget?
Vi blev tillsammans för 7,5år sen, då vi var 10år. Och det var väl han, har jag för mig. Haha jo men de vare. Men eftersom vi var så små så var de typ fråga chans som var grejen lixom haha!


Va har du dansat för dansstillar?

Jag har dansat disco, street, show och balett. Men jag har tävlat i både disco och street men tröttnade på streeten och fortsatte i discon. Det är jag glad över, för man utvecklas fortare då man bara inriktar sig på en sak. :)

Har du gått på någon annan dansskola en nerkies? i få fall, vilken?

Nej, jag har bara gått på nerikes. Och där har jag dansat sen jag var typ 10år tror jag de var. Eller jag har dansat på entré också men bara en termin do jag dansade balett. :p

Vilka bloggar läser du varje dag? :)
Jag läser några av mina vänners bloggar varje dag, sen läser jag Kenzas och Kissies varje dag hah.

Hur skulle din drömframtid se ut?

Hmm. Jag ska ha bra med pengar och en fin lägenhet nära stan, ett bra jobb, pojkvän och kanske barn :D

Vad gillar du att göra?
Jag gillar att umgås med min pojkvän och mina vänner och så gillar jag att dansa såklart! :D


Kommentarer
Postat av: IDA

jodå :)

2009-05-14 @ 18:45:50
URL: http://idaskarin.blogg.se/
Postat av: jessica '

oj, sen ni var 10 år!? galet men gulligt!! det är verkligen äkta kärlek.

2009-05-14 @ 22:17:59
URL: http://jeessica.webblogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Åh va kul att läsa dina svar :) alltid kul att veta mer om en bloggerska.

2009-05-15 @ 18:48:24
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: sanna

har ni varit tillsammans alltid sen ni var tio?:O eller har ni gjort uppehåll? fan va gulligt:)

2009-05-19 @ 20:00:02
URL: http://gunnarssonsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0