Fredag 6/11

Godmorgon!

Sitter här o har så himla ont i armen. Jag tog nämnligen svininfluensa sprutan i går och de varnade ju för att jag kunde få ont i armen o de hade de rätt om. Har knappt kunna sovit på hela natten för att armen var i vägen hela tiden. Men nu ska jag iaf göra nånting o äta för jag har jätte ont i huvudet oxå.

Igår var jag bara med min älskling. Sov lite på dagen efter sprutan oxå för att jag var så himla trött. Kändes som jag gick i sömnen hela dagen.

Och idag ska jag iväg o äta med becca innan träningen och senare ikväll ska jag bara mysa med Mazen. Får se hur de blir med tränigen idag med tanke på armen. men måste ju träna hårt den här veckan som kommer nu eftersom de är tävling på lördag. Och på lördag fyller älsklingen 18år och de är vår 8 års dag då oxå! <3

Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0