Måndag 2/11

Hej!

Kom hem från skolan för en stund sen har kollat lite bloggar o så. Nu ska jag snart sätta mig o göra klart massa frågor som vi har i skolan. Usch jag klarar verkligen inte av att plugga, jag orkar inte. Men jag måste.. Så det är ju bara o sätta fart. Sen ska jag iaf iväg med Gabbi till en som syr hennes dräkt o se hur de blir. O direkt efter de är det boxningsträning.

Igår efter träningen så drog jag iväg till bion och mötte upp becca innan vi drog hem till mig och åt mcdonalds. Sen satte vi oss på altanen o rökte vattenpipa o pratade i timmar. Vi kom i säng kl 4 men somnade vid halv 5 så de blev inte så jätte mycket sova, men mycket prat o de behövdes! 

<3 


Kommentarer
Postat av: rebecca

vet inte vad jag hade gjort utan ditt stöd! du är bäst<3

2009-11-05 @ 18:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0